Studia pierwszego stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
---|---|
opłata rekrutacyjna (dla kandydatów na studia) | 85 zł |
opłata wpisowa (dla podejmujących studia) | 300 zł |
opłata za wpis na listę studentów w związku ze wznowieniem studiów | 100 zł |
czesne ** | 2500 zł/semestr (500 zł/miesiąc) |
zajęcia powtarzane z powodu niezadowalających wyników w nauce | 15 zł/godzinę zajęć*** |
zajęcia realizowane w trakcie urlopu studenta | 15 zł/godzinę zajęć |
Studia drugiego stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
---|---|
opłata rekrutacyjna (dla kandydatów na studia) | 85 zł |
opłata wpisowa (dla podejmujących studia)* | 300 zł |
opłata za wpis na listę studentów w związku ze wznowieniem studiów | 100 zł |
czesne** | 2750 zł/semestr (550 zł/miesiąc) |
zajęcia powtarzane z powodu niezadowalających wyników w nauce | 15 zł/godzinę zajęć*** |
zajęcia realizowane w trakcie urlopu studenta | 15 zł/godzinę zajęć |
zajęcia realizowane w ramach uzupełnienia różnic programowych przez studentów studiów II stopnia, którzy ukończyli inny kierunek | 100 zł /obszar tematyczny |
*z opłaty wpisowej zwolnieni są absolwenci MWSE studiów I lub II stopnia.
**czesne za studia jest opłacane w ratach miesięcznych przez 10 miesięcy w roku akademickim (październik-luty – semestr zimowy; marzec-lipiec – semestr letni); czesne należy wpłacać z góry do pierwszego dnia opłacanego miesiąca; przy wpłacie czesnego za semestr (5 miesięcy) z góry tj. do 1 października w semestrze zimowym oraz do 1 marca w semestrze letnim (liczy się data zaksięgowania wpłaty na koncie MWSE) kwota czesnego jest niższa o 2%; przy wpłacie za rok z góry tj. do 1 października (w przypadku studentów zaczynających studia w semestrze zimowym) oraz do 1 marca (dla studentów zaczynających studia w semestrze letnim) kwota czesnego jest obniżana o 4%.
*** godzina zajęć jest równa 45 minutom zegarowym.
Uwaga! Studentów, którzy rozpoczęli kształcenie przed 1 października 2020 obowiązują opłaty wynikające z podpisanych z Uczelnią umów o warunkach kształcenia i zasadach odpłatności za studia oraz z Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 16.09.2016 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów.
Opłaty za dokumenty wydawane w toku studiów (dotyczy studiów I i II stopnia) oraz sporządzane na wniosek absolwenta
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
---|---|
legitymacja studencka elektroniczna | 22 zł |
duplikat legitymacji studenckiej elektronicznej wydany w związku ze zmianą nazwiska | 33 zł |
duplikat legitymacji studenckiej elektroniczne | 33 zł |
odpis dyplomu ukończenia studiów wydany w języku obcym | 20 zł |
suplement do dyplomu wydany w języku obcym | 20 zł |
duplikat legitymacji studenckiej | 33 zł |
duplikat dyplomu ukończenia studiów | 20 zł |
duplikat suplementu do dyplomu | 20 zł |
uwierzytelnienie dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą | 26 zł |
Wpłat należy dokonywać na konto Uczelni: PKO SA 33 12405194 1111 0000 5246 7190
Uwaga! Kwestura MWSE prosi studentów o zamieszczanie na przelewie bankowym numeru albumu celem prawidłowej identyfikacji nadawcy.
Wpłat można również dokonywać w kasie Kwestury (Tarnów, ul. Szeroka 9, p. 12). Kasa przyjmuje wpłaty nieprzekraczające 1000,00 zł.
- Zarządzenia 12/R/2022 Rektora MWSE w Tarnowie z dnia 23 maja 2022 r. w sprawie zasad pobierania opłat związanych z procesem kształcenia na studiach w Małopolskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej w Tarnowie PDF 889 KB
- Zarządzenie 13/R/2022 Rektora MWSE w Tarnowie z dnia 23 maja 2022 roku w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone przez Małopolską Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Tarnowie dla cykli studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia prowadzonych w języku polskim rozpoczynających się w roku akademickim 2022/2023 PDF 407 KB
- Zarządzenie 15/R/2022 Rektora MWSE w Tarnowie z dnia 23 maja 2022 roku w sprawie wysokości opłat za wydanie dokumentów związanych z przebiegiem studiów w roku akademickim 2022/2023 PDF 115 KB
Opłaty za kursy dokształcające