Organizacja imprez konferencyjnych i integracyjnych

Szkolenie skierowane jest do studentów, jak i osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz chcących poszerzyć swoje umiejętności praktyczne.
Szkolenie przeznaczone jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Minimalna liczebność grupy: 18
Maksymalna liczebność grupy: 40
Liczba godzin lekcyjnych: 16

Dodatkowe wymogi rekrutacyjne

  • kserokopia świadectwa ukończonej szkoły średniej/odpisu dyplomu uczelni wyższej

Efekty kształcenia

  • rozszerzenie wiedzy praktycznej związanej z organizacją wydarzeń
  • pobudzenie kreatywności i samodzielności działania
  • doskonalenie umiejętności współpracy w zespole

Przedmioty i treści kształcenia

  1. Część teoretyczna:
    • podstawowe pojęcia związane z turystyką biznesową, w tym konferencyjną i motywacyjną (incentive) oraz ich znaczenie gospodarcze,
    • konkurencja na rynku.
  2. Część praktyczna – blok 1:
    • organizacja konferencji – zasady, elementy, cele,
    • planowanie, przygotowanie konferencji,
    • profil delegata,
    • brief konferencji,
    • materiały drukowane,
    • budżet konferencji,
    • produkcja konferencji,
    • kontrola rezultatów,
    • obsługa VIP-ów;
  3. Część praktyczna – blok 2:
    • organizacja imprez integracyjnych – imprezy wewnątrzfirmowe, z partnerami firmy, z prestiżowymi klientami,
    • odbiorcy imprez integracyjnych,
    • team building,
    • grywalizacja, w tym gry miejskie,
    • pomysł i cele,
    • kreacja, animacja i realizacja,
    • budżet,
    • atrakcje, nietypowość oferty,
    • radzenie sobie z problemami w grupach,
    • studia przypadków

Metody dydaktyczne i forma realizacji zajęć

  • Metody dydaktyczne: prezentacja multimedialna, studia przypadków, dyskusja, projekty
  • Forma realizacji zajęć: wykład, ćwiczenia/warsztaty

Szkolenie kończy się zaliczeniem. Uzyskanie zaliczenia (lub jego brak) pojawia się na certyfikacie ukończenia szkolenia. Warunkiem ukończenia szkolenia przez uczestnika jest obecność na wszystkich zajęciach.