Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Rektora. Komisja Rekrutacyjna prowadzi postępowanie rekrutacyjne do wysokości ustalonych limitów na zasadzie kolejności zgłoszeń.
W związku z przesunięciem egzaminów maturalnych na czerwiec i zaleceniami dotyczącymi bezpieczeństwa, związanymi z Covid-19, wprowadzono zmiany w zasadach rekrutowania kandydatów na studia i obowiązujących terminach rekrutacji. Zmiany te są zgodne z rekomendacjami Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Kandydaci na studia powinni zarejestrować się w systemie elektronicznej rekrutacji kandydatów. Kandydat na studia jest zobowiązany dostarczyć dokumenty drukowane (pobierz druki rekrutacyjne) – tzw. teczkę rekrutacyjną – w terminie od 13 lipca 2020 r. do 31 października 2020 r. (Teczkę zawierającą gotowe druki rekrutacyjne zakupić można także w budynku Uczelni przy ul. Szerokiej 9, p. 2 w cenie 1,00 zł).
W ramach rejestracji online kandydaci uzupełniają wymagane dane osobowe oraz wgrywają aktualną fotografię, zgodną z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Po zakończeniu rejestracji elektronicznej należy wydrukować wygenerowaną z systemu kartę ewidencyjną oraz dołączyć ją do kompletu wymaganych dokumentów. Uwaga! Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za błędne wprowadzenie danych przez kandydata, niezgodne ze stanem faktycznym.
Uwaga! W systemie mogą rejestrować się zarówno osoby, które uzyskały świadectwo dojrzałości w latach wcześniejszych, jak też tegoroczni maturzyści, jeszcze przed złożeniem egzaminów czy uzyskaniem wyników. Maturzyści 2020 mogli dostarczyć dokumenty drukowane we wrześniu lub na początku października.
Uczelnia służy pomocą oraz zapewnia dostęp do stanowisk komputerowych umożliwiających dokonanie rejestracji elektronicznej.
Wymagane dokumenty rekrutacyjne
Studia pierwszego stopnia stacjonarne i niestacjonarne:
- Kserokopia świadectwa dojrzałości (do wglądu oryginał lub odpis wydany przez szkołę) lub innego dokumentu uznanego za dokument uprawniający do ubiegania się o przyjęcie na studia (zgodnie z Ustawą z dn. 7.09.1991 r. o systemie oświaty).
- Wypełniona ankieta osobowa, zawierająca imię (imiona) i nazwisko, datę i miejsce urodzenia, PESEL, a w przypadku jego braku – nazwę i numer dokumentu tożsamości, płeć, obywatelstwo, adres zamieszkania oraz adres do korespondencji, numer telefonu kontaktowego.
- Dwie aktualne fotografie (35 x 45 mm) zgodne z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych, podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem.
- Kserokopia dowodu wpłaty 50 zł z tytułu opłaty rekrutacyjnej oraz oryginał dokumentu do wglądu (nr konta: PKO SA 33 12405194 1111 0000 5246 7190).
- Wydruk karty ewidencyjnej wygenerowanej z systemu po zakończeniu rejestracji elektronicznej.
Studia drugiego stopnia stacjonarne i niestacjonarne:
- Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (do wglądu oryginał).
- W przypadku kandydatów, którzy ukończyli studia pierwszego stopnia na innym kierunku niż wybierany w MWSE – suplement do dyplomu oraz jego kserokopia w celu dokonania analizy osiągniętych efektów uczenia się.
- Wypełniona ankieta osobowa, zawierająca imię (imiona) i nazwisko, datę i miejsce urodzenia, PESEL, a w przypadku jego braku nazwę i numer dokumentu tożsamości, płeć, obywatelstwo, adres zamieszkania oraz adres do korespondencji, numer telefonu kontaktowego.
- Dwie aktualne fotografie (35 x 45 mm) zgodne z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych, podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem.
- Kserokopia dowodu wpłaty 50 zł z tytułu opłaty rekrutacyjnej oraz oryginał dokumentu do wglądu (nr konta: PKO SA 33 12405194 1111 0000 5246 7190).
- Wydruk karty ewidencyjnej wygenerowanej z systemu po zakończeniu rejestracji elektronicznej.
Składając dokumenty, należy przedłożyć do wglądu dowód osobisty w celu weryfikacji danych osobowych podanych w ankiecie.
Niezłożenie przez kandydata, który zakończył pozytywnie proces rejestracji elektronicznej na wybrane studia, wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia w ramach postępowania rekrutacyjnego w danym roku akademickim.
Obywatele polscy, którzy ukończyli szkołę średnią lub studia pierwszego stopnia za granicą, mogą ubiegać się o przyjęcie na pierwszy rok studiów pod warunkiem, że posiadane przez nich świadectwo dojrzałości lub dyplom są nostryfikowane zgodnie z wymogami ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. (Dz.U. 2018, poz. 1668) lub legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyłączonym z obowiązku nostryfikacji na mocy umów międzynarodowych. Wobec tych osób obowiązuje taki sam tryb przyjęcia, jak wobec pozostałych kandydatów.
W przypadku postępowania kwalifikacyjnego dotyczącego osób niepełnosprawnych, które w dokumentach rekrutacyjnych wykazały stopień niepełnosprawności umiarkowany lub znaczny, wymagana jest opinia lekarza odpowiedniej specjalności, że dany rodzaj niepełnosprawności umożliwia kandydatowi podjęcie studiów na wybranym kierunku.
Kandydatów na studia pierwszego i drugiego stopnia, którzy decyzją komisji rekrutacyjnej zostali zakwalifikowani na studia obowiązuje opłata wpisowa w wysokości 300 zł. Jest to opłata jednorazowa dokonywana przez kandydata po otrzymaniu pisemnej decyzji o zakwalifikowaniu na studia. Z opłaty tej są zwolnieni kandydaci na studia drugiego stopnia, którzy są absolwentami MWSE.
- Uchwała 17/S/2020 Senatu Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie z dnia 31 maja 2020 r. w sprawie: zmiany Uchwały Senatu MWSE 16/S/2019 z dnia 7 czerwca 2019 r. w sprawie warunków i trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji na pierwszy rok studiów pierwszego i drugiego stopnia w roku akademickim 2020/2021 w Małopolskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej w Tarnowie… PDF 820 KB
- Uchwała 13/S/2020 Senatu Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie z dnia 31 maja 2020 r. w sprawie warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji na pierwszy rok studiów pierwszego i drugiego stopnia w roku akademickim 2021/2022 w Małopolskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej w Tarnowie 591 KB
Oferowane kierunki, poziomy i profile:
Studia pierwszego stopnia (3-letnie, licencjackie):
- Finanse i rachunkowość – profil praktyczny
- Pedagogika – profil praktyczny
- Zarządzanie – profil ogólnoakademicki
Studia drugiego stopnia (2-letnie, magisterskie):
- Pedagogika – profil praktyczny
- Zarządzanie – profil ogólnoakademicki